Klar

(null)
När C inte är här breder jag ut mig över hans yta också. Har ännu mer på en låda bakom mig, allt för att leta, leta, leta efter just det kinesiska tecknet eller grammatiska förklaringen. Tänk om man hade fotografiskt minne, det tar sådan otrolig tid!
Satte mig direkt efter jag kommit hem efter att ha lämnat Lilltjejen hos Johan och några timmar senare klar med veckans skriftliga och muntliga inlämningsuppgifter. 

Informationsträffen med Prolympia var bättre än Änglagårdsskolans då denna var tydligare med sin struktur, sitt arbetssätt och förväntningar på både elever och föräldrar. Lilltjejen har dock kvar Änglagården som toppval för sin utpräglade fotbollsprofil.
(null)

Imorgon blir det bara förmiddagen på kontoret och ingen lunch då mötena avlöser varandra tills jag ska åka och få läkarens utlåtande. Jag hoppas han kommit fram till vad det kan vara i höftleden. Tog en promenad efter lunchen och nu värker det lätt däri.

(null)
Japp, min avkomma äter paprikor som man äter äpplen, och hon älskar dom mer än dessa också som tur var, annars hade det varit illa ställt med C-vitaminerna! Hennes kinkighet med maten består…
Om någon skulle lägga märke till och undra över katternas fodermatare där i bakgrunden så fick jag flytta den från dess plats på fönsterbrädan efter de lyckats välta ned den för andra gången. Nu är den således på byrån, allt för att Ådi inte ska nå. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0