Low battery

(null)
Pusslade lite i kalendern så jag kunde åka med till VAK för Mikaels avtackning. Jag ogillar verkligen att delta i sådana aktiviteter men denna kände jag att jag ville närvara vid då jag verkligen uppskattar honom.

Jobbar mycket med teambuilding i SF och många suckar och himlar med ögonen när sådana aktiviteter kommer på tal. Man får försöka hitta lämpliga format och hoppas just detta upplevdes som givande i någon form.
En prick över i blev afterwork med gokart och middag där både Ola och Nicklas också följde med. Mot förmodan stod de för race och mat, mycket uppskattat av alla!

(null)
(null)
Japp, jag kom trea, woho! Åksjuk blev jag efter semifinalen, hur man nu kan bli åksjuk när man själv sitter bakom ratten men det lyckas jag med. Så rätt nöjd att jag illamående och med följdaktlig huvudvärk lyckades köra om Bengt och hålla tredjeplatsen, höhö!
Okynnesåt en efterrätt på Barabicu som inte landade väl i min oroliga mage, den hade nog mått bättre av de där sorbeten istället.

En bra kväll för teamet hoppas och tror jag men mina sociala batterier är helt slut nu. Och imorgon är det andra teamets kontorsdag så bara att pallra sig in. 
Redovisningen av uppgiften i kinesiska gick sådär, hon poängterade att jag måste träna mycket mer på uttalen så tror jag fick knappt godkänt. Jag ockuperade Xiaohui eller Alex som han kallar sig, i nästan en timme för att få hjälp. Vi nötte uttalen av s, sh, z, zh, c och ch som jag alla tycker låter likadant! Men det var oerhört givande så han lovade att låta mig traggla med honom fler gånger. Guld värt!
Nu är det stressen för nästa uppgift där första utkastet ska vara inne på fredag…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0