Kli

Både jag och min avkomma var uppe med tuppen så hann med råge tillverka en omgång paltbröd innan hennes match vid lunch.
Mossens BK pojkar 2011 bjöd på bra motstånd men tjejerna lyckades vinna första och spela lika i andra matchen. Efter andra valde killarna Ronja som bästa spelare, hon gjorde verkligen en riktigt bra match och blev mäkta stolt!
Jag helgarderade med solkräm och vindjacka men ligger nu ändå här med galet kliande handryggar - naturligtvis där jag inte smörjt.
Isande kallt i det ständigt blåsiga Åby men brännande sol likväl, något som uppenbarligen inte bekom Hundis.
(null)
Siri har fått komma ut i resten av huset så kattluckan är nu låst för utgång. Hon tycker nog att både hund och katter är riktigt tråkiga, helt ointresserade och rent av avvisande till lek eller annan interaktion. 
Upp med tuppen imorgon också för vad som förmodligen blir väldigt lugnt pass på Fågelcentralen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0