Regn

Vart tar dagarna vägen? Det är pass och styrelsemöte med sena kvällar och kurs som ska förberedas och genomföras. Kursdag ett avklarad och får hoppa på kvällsgruppen i kinesiska idag eftersom jag inte kunde på min ordinarie tid igår. AW med Marty imorgon fredag, han lyckades till slut anlända från USA och jag har en perfekt ursäkt att smita så snart pizzan är svald för att åka till Lilltjejens orkesterkonsert. Sedan är det helg och inga planer vad jag vet förutom mina ordinarie klasser!
 
Vi har en riktigt härlig grupp till denna kursomgång, och spannet hos folk är alltid lika utmanande och roligt. Det finns nästan alltid de där nej-sägarna och negativa skeptikerna men framför allt de nyttiga som påminner att alla inte alls är så vana eller bekväma med de tekniska verktyg vi i så mångt och mycket nu närmast förutsätter att alla är.
 
Hade en deltagare som bestämt hävade att Excel minsann var bästa verktyget för allt oavsett område eller övningssyfte. Hade varit intressant att ha en brainstorming-session med Excel...!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0