Plugg

(null)
Ibland kan man nästan tro att hundis faktiskt gillar snön, i varje fall så länge den ligger på marken. De saltdränkta gångvägarna kring Åby verkade dock att föredra då han till kvällen travade på riktigt duktigt i nästan en timme medan Lilltjejen tränade. Väldigt skönt att komma ut efter en lång dag med lite väl många mötes- och chattfönster igång samtidigt. Den passiva flugan på väggen som skulle ligga lågt tills efter PI planeringen har inte kunnat låta bli att lägga sig i. 
Andra muntliga presentationen i kinesiska också avklarad denna dag och nu börjar det kännas att det jag kunnat tillgodoräkna mig från förra kursen inte räcker längre. Än mer plugg måste nu till om jag ska klara av att hänga med tillräckligt kursen ut. 

Stekta nudlar i måndags och dumplings igår, trevligt att ha fler rätter att nu kunna alternera med under Ronjaveckorna och fredagstacon jag börjar tröttna på kan ersättas med asiatiska i form av bao buns.

Nya koreografin rullar på TVn, Mini ligger intill och jag känner direkt hur trött jag blir…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0