Tolv!

Lämnade sängvärmen för att ge mig ut i regnet och pärlbandet av morgonpendlare på väg in mot stan. Min Lilltjej fyller tolv och jag ansluter i Lindome för att sjunga och överlämna några paket innan jag åker hem igen för att ansluta till dagens första möte. Min stora lilla tjej, en bild från mars varje dyrbart år du funnits i mitt liv!
 
Efter jobbet åker jag tillbaka till Lindome för födelsedagsmiddag då också farmor och farfar ansluter. Sedan blir det ytterligare en uppvaktning när hon kommer till mig, kanske vi tar det redan imorgon då jag och C kidnappar henne för ännu en föreställning på Stora teatern med tema cirkus - och jag inser precis att jag missat att fixa vikarie till mitt pass!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0