Burp!

(null)
Galet mätt efter frukostfrosseri! Tog två mjölkchokladmousse… trots att man fortfarande var mätt efter gårdagens middag.
En julklapp från C var ett besök på Vann spa som vi anlände till igår. Svettades, andades och lyckades till slut ta mig hela vägen ned under det vinterbruna fjordvattnet! Ett finskättat par i bastun berättade om ett vinterbad i minus trettiotvå grader så antar att detta var som att hoppa i medelhavet för dom.
(null)
Sexrätters middag men portionerna var de vanliga så magsäcken stod åt alla tänkbara hörn och trots att jag bara smakade på mina viner så kände jag av dom ordentligt. Tål ju ingenting men en del gav mig några "Remy-upplevelser", till exempel den vita som luktade och smakade kattpiss men med hälleflundran fick helt annan smak!
Första gången jag satte kniven i en pärlhöna och den var överraskande mjäll och god. Vi satt i drygt tre timmar och rullade därifrån direkt i säng. Burp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0