Pirrpirr!

 
Månadens och årets sista styrelsemöte är avklarat och kinesiskan ska ta vid men Liten gör det svårt för mig! C har lika mycket att göra så han slipper flänga fram och tillbaka och vi båda får arbetsro. Hann få en bensträckare mellan alla möten idag för att slarvigt köra igenom nya koreografin under lunchen, imorgon ska de stackars deltagarna i Sisjön få mitt första försök.
Om två veckor är det skriftliga provet kinesiska och veckan därpå det muntliga som kräver förberedelse. Men först måste jag göra den sista inlämningsuppgiften som ska vara klar imorgon.
 
Liten pirrar där hon ligger med min arm som huvudkudde, så fjärran från arbetsuppgifter och studier som bara är möjligt. Ibland hade det nog varit trevligt att vara katt! Blir lite omständligt att knappa på tangentbordet, men vem har hjärta att fösa bort henne?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0