Fredagsmys

(null)
Fullt fokus när det vankades husbyggen. Tycker de små är roligare är ett stort faktiskt.
(null)
Ta-da! Vilka blev finast? Lilltjejen satt sedan och spritsade glasyr på Non-stops och käkade  just non stop!  Konstigt nog fick hon inte ont i magen.
Efteråt ville hon pussla och undertecknad var inte den som sade nej! Efter ett tag tröttnade C medan vi satt kvar en timme till med julmusik i bakgrunden.
(null)
Nästan halvvägs kom vi innan vi var nöjda. "Tack för en mysig kväll" säger min fina avkomma innan hon försvinner upp för trappan. Jag hade behövt plugga både kinesiska och koreografi men kände att jag prioriterade rätt. Fick mitt första betyg G på den senaste inlämningsuppgiften, har haft VG hittills. Tidsbristen samt svårare när vi nu är i kursens slutskede men då min ambition är att lära mig och inte höga betyg så gör det inget,
Jag kommer liksom vid förra kursen ändå inte att klara mer än godkänt, om jag har tur, på en sista muntliga delen.
(null)
Plutt må vara den mest surmulna till utseendet men nästan den mest sällskapliga. Mysigt men lite besvärligt ibland när hon vill vara med.

C har somnat intill och nu känner jag sömntåget rulla in. Intensiv vecka, skönt med helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0