Trött i ögat

Som sagt, ett färre team men ändå mer fullt i kalendern! Det går i ett, från morgon till kväll och ännu en kurs ska köras på torsdag och Lilltjejen kommer till mig efter skolan imorgon till torsdag då Johan ska på jobbgrej och Holmdal till nån flöjtgrej innan jag har styrelsemöte och känner mig inte riktigt förberedd till kursen men fick en ping från Hannah som är i stan och ville ses och det kan man ju inte säga nej till och kört ett grymt pass i Sisjön innan vi träffades över middag invid de nattade Paddanbåtarna och det var väldigt trevligt men jag känner mig nu väldigt trött i ögat.
 
Hannah kan typ sex språk, bland annat kinesiska och jag är avundsjuk! 
Nu ska jag sova…!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0