Rabarbern

(null)
Jupp, här är våren så långt kommen att vi skördade rabarber häromdagen för en riktigt delikat paj! Förra sommaren var deras första efter jag satte plantorna invid den solexponerade förrådsväggen och nu har de verkligen fått fart. 

Mitt lilla staket på baksidan har börjat falla sönder, genomruttet på sina ställen så jag påbörjade operation borttagning under eftermiddagen. Det blev ju snyggare så! Fast inte från utsidan. Notera mossan på min lilla plätt…
(null)

När man inte firar Valborg går dagen helt förbi men uppenbarligen firar de flesta av mina deltagare då jag inte haft så få på en söndag. Men svettig och slut blir man ändå och bastun lika skön. Väldigt skönt också att vara ledig imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0