Inte mycket

(null)
Fort har det gått, övergången från den mörka vintertiden till ljusa morgnar och kvällar. Skönt att vara i god till på kontoret och blev kvar tills ljuset släcktes i landskapet och jag pratat klart med en i teamet. Ett bra samtal, så tursamt att jag hade tid just denna dag.
Nuförtiden känns det nästan ovant att tillbringa en kväll ensam, värmde rester och testade en ny karaktär i Dibbe medan jag lyssnade på ljudbok.

Till gårdagens pass i Sisjön hade jag precis bytt om när brandlarmet gick. Snabbt på med byxorna igen för hade absolut ingen lust att bli stående utomhus i shorts, som många andra. Starttiden för mitt pass kom och passerade. De flesta av mina stammisar hängde kvar, två gav upp som likväl precis hunnit slutföra sitt Zumba-pass som ligger före mitt.
Drygt tio minuter senare fick vi komma in igen och deltagarna var på att köra fulla timmespasset trots förseningen. Kul!
Fick höra att troliga anledningen var att någon - i herrarnas bastu såklart, hällt en hel hink vatten på aggregatet. En stammis sade att det luktat bränt med viss rökutveckling i omklädningsrummet. Idioter.
Fascinerande också hur många kunder envisades att gå tillbaka in för att hänga i foajén, trots det tjutande larmet. Gallerian var ju fortfarande opåverkad så de kunnat gå dit och värma sig - som somliga också gjorde.

Torsdag imorgon, skönt med kortvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0