Rammstein

(null)
Ja, det är bara att tacka terapeut Margareta, och ofrånkomligen Christer för en konsertupplevelse jag tror blir svårslagen för undertecknad. Vilket jäkla maskineri för att producera och genomföra ett arrangemang av detta slag! Det var brutalt, bombastiskt och så mycket pyroteknik att jag inte hade några som helst problem att hålla värmen då den kyliga sommarkvällen tog över det som varit en strålande solig torsdag. Där vi stod i "golden circle" var hettan påtaglig trots säkerhetsavståndet.
Känslomässigt gick det ganska bra, kom på mig själv att upprepa Margaretas ord att tillåta mig själv att känna lite glädje så försökte att bara vara där och då.
Med detta, en avslappnad lunch ute på Öckerö och fyra liter rensade blåbär i frysen har det sammantaget varit en helt ok dag.

Helgen står för dörren och med den Borås Pinball Summer Camp, det vill säga flipperspel i dagarna tre, eller snarare två då jag kommer att åka ut direkt under lördagen…




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0