Nattlek

(null)
Jag ser ut som något från yttre rymden, svettig och skitig efter min runda med röjsågen! Inte många knop idag, drog till Barnsjön där Aron tog ett dopp och sedan ville till gymmet, så medan Lilltjejen badade vidare med några kompisar hon träffade ööörnade jag hem och till Kålleredsklubben med gudsonen. Det var verkligen ingen värme ute, särskilt inte med rejäl vind och solen i moln.
Hämtade en huttrande Lilltjej och åkte hem för att fixa pannbiffsmiddag. Fjärde och sista RB kvalade in på en andra eller tredje plats efter den tropiska som deklarerades som undertecknades favorit.
(null)

Mätta i magarna körde jag inte till jobbets stora tomma parkering där jag absolut inte lät min unge systerson leka loss med Rödingen! Han tyckte inte alls att det var särskilt roligt! 
En mage som väl hemma fortfarande åkte runt och fram och tillbaka fylldes på med lite onyttigheter till kortspel medan mörkret föll utanför.
Sedan gick vi ut och sprang oss svettiga på fotbollsplanen tills klockan närmade sig midnatt. Det är sommarlov!

Lilltjejen har slocknat som ett ljus, Arons prime time har börjat och jag väntar på tvättmaskinen. Klockan är halv ett. Zzzz!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0