FanfanFAN!

(null)
En bra dag som slutade i skit och förbannelse då jag ska lämna av Evelina efter tjejerna badat. Har så huvudet fullt av SKIT att jag tittar i backkameran utan att se och kör röven rätt in i ett hörn på en byggnad som har utstickande plåtlist. Fan och helvetes djävla SKIT till självrisk som jag inte har råd med och fuck mig själv som tillåter mig vara så förbannat ofokuserad!

Men man ska se poooositivt på allting och tänka att den vassa plåtlisten ju inte kunnat vara där utan bara den hela solida tegelhörnan som då väl skapat ett snyggt vertikalt veck över hela bakluckan ned till kofångaren - för jag hade god fart. Jippi vilken förbannad djävla kuk-tur då, tack så in i helvete mycket!

Den bra-iga dagen får bli ett annat inlägg då jag lugnat ned mig…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0