Energi

(null)
Aron hade presenter till mig - specialvarianter av Red Bull som bara måste testas, den ena såg giftigare ut än den andra! Har en fjärde kvar, vattenmelon men hittills ligger den tropiska bäst till. Han fick hjälpa mig dricka upp dom, annars blir jag liggande vaken halva natten! 
Lite kortspel, mera fotboll, lite chill och middag i form av oxrullader som fått puttra i nästan fem timmar så de nästintill föll sönder, gott! 
Fick upp i flödet att Möbelgatan hade öppet så tog med mig ungdomarna dit för lite efterlängtad flipper - hos framför allt undertecknad! Kul att Aron gillade classic-spelen främst medan Lilltjejen föredrog Main, framför allt "World cup soccer", gissningsvis för att hon gillar fotboll! (null)

Nu är de ute på planen igen, Ronja kommer att ha fått grymt mycket extra träning efter dessa dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0