Brännande kinder

Evelina anslöt så tjejerna kunde plocka vidare medan jag fixade en enkel lunch. Aron masade sig upp till sin pannbiffslåda och därefter åkte vi till Barnsjön igen. Solen sken starkt men värmen och vinden var betydligt svalare än förra veckan då det var närmast outhärdligt.
Jag brukar dock kräva närmast outhärdlig värme för att motivera mig att hoppa i sjön men gjorde det faktiskt idag ändå, nöjd med mig själv. Riktigt skönt! 
(null)

Hem och ta det lite lugnt och sedan förbereda fredagstacosen medan ungdomarna var nere på vallen. Mjuka bröd är bäst och framför allt till "The tortilla water slap challenge" som jag stötte på i de sociala medierna. 
Det var befriande att få skratta ordentligt!
(null)
Kolla min förorättade blick, hahaha! Det daskade till riktigt ordentligt ibland så mina kinder bränner ännu!

Imorgon blir det Liseberg då också Hannah från Malaysia ska hämtas innan för att ansluta. Hon hänger med oss till imorgon då hon ska till en annan kollega-vän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0