Pussel

(null)
Det blev en eftermiddag i Geelys tjusiga kontorsbyggnad på Lindholmen. Flera företag huserar där, bland annat Volvos Cyber Security team som min produktägare från Gent besökte idag. Trevlig utsikt från elfte våningen mot Älvsborgsbron och det fula blivande Karlatornet. 

Ägnade över en timme till att få till alla mötesserier med mina tre team. Tre team nu i tre tidszoner som följer samma cadenser är ett omöjligt uppdrag för både mig och produktägarna men tror, hoppas jag fick till någon form av lösning till slut. Får väl se när alla börjat beta av alla inbjudningar i sina inkorgar och tycka ditten och datten.

C har köpt expansionen till Agrigola men det enda vi hann efter middagen var att sortera och få iordning alla kort och grejer…!
Knät är på dåligt humör så är lite orolig inför morgondagens pass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0