Ambition

(null)
Fick hem beställda godsaker till vad som nästan nu kan kallas samling. Kartor!
Jag har en ambition att vandra mer i år, något jag alltid uppskattat men inte prioriterat, fått tummen ur att faktiskt göra. Förra årets utflykter bekräftade min vilande passion så höjer förutsättningarna och ambitionen till denna säsong. Lite dålig tajming då Coronan och hemester skapat rena folkskockningen på lederna och Kebnekaise som Christer föreslog känns i nuläget inte så lockande. Andra vandrare vittnar om allt skräp och raststugor som nyttjas som att folk förväntar sig hotellservice- usch!
En annan ambition är att få mig mig Lilltjejen mera. Hon gillade ju att sova i tält men har inte vandrat mycket. Målet är just vandring där dagsturer är tillräckligt och inte nödvändigtvis  övernattning. Finns ju otroligt mycket bara här i närområdet för att inte tala om Halland och Bohuslän. Vackra västkusten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0