Påskisolering

(null)
Johan och co är på roadtrip så jag får mysa mera med deras små pälsansikten, som behöver jobba med sitt bordsskick.
Jag har ännu en liten släng av feber och lite hosta har letat sig fram hos oss båda. Vi påbörjade en session av Mansion of Madness innan han åkte hem. Dottern har tydligen antikroppar men de håller ändå avstånd. Med mutationer och som man förstått kan man smittas ändå både en och två gånger. 
Med minst sju dagars isolering inser jag att jag måste leta vikarie till nästa söndags klass och mina hemmahjältar Bo och Lisbeth som jag varje vecka handlat åt får hitta andra lösningar.
En omtänksam stammis erbjöd sig att handla åt mig liksom underbara Monica så jag klarar mig. Finns ju så många alternativ till hemleverans eller avhämtning också.
Nu ska det bli några varv på filten tillsamman med Elon Musk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0