På C-fronten intet nytt

Första arbetsdagen igår kunde genomföras men tack och lov inte många möten. Har hört från andra att det kan pendla upp och ned, att man tror det är över för att sedan komma tillbaka, så också för mig där febern pendlat upp till dryga 38 och så ned igen. Denna morgon var första dagen jag kom ned till 36 men ropar inte hej ännu. Benen smärtar och av någon anledning mitt bråkiga knä allra mest och jag vet inte om det är på grund av min fysiska inaktivitet eller febern då båda brukar ge den där känslan av växtvärk. En lugn promenad rejält påpälsad i gårdagens solsken kändes gott men fick ändå göra ett gäng squats under kvällen för att mota den värsta smärtan.
 
Första standup-mötet avklarat, strax dags för det andra. Jag svettas och knät värker. Det är nog inte riktigt över ännu nej. Christer har varit feberfri sedan de första två dagarna förra veckan och räknas därmed nu som frisk. Klarar jag mig utan febergrader på termometern idag kan jag om det håller i sig imorgon också anses smittfri från och med fredag. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0