Post blåst

(null)
Stormen Caira(?) drog förbi med den för mig ytterst begränsade påverkan att ena fågelmataren ramlade ned.
Avslutade helgen med Pelle Svanslös innan välfyllt pass i Frölunda där min kropp inte alls var med på noterna. Skyller på den kvarhängande träningsvärken och blodtappningen. För en gångs skull efterfrågades just min blodgrupp så drog till Droppen under torsdagen.
Lilli eller Mini-Plutt är en självsäker liten dam med mycket energi och bus. Sedan Lilltjejen åkt till Johan har den lilla sovit hos mig, stundtals vid min hals. Supermysigt! Hennes pirrande gör henne också till en värdig efterträdare till Brorsan.
Till igår hade Christer biljetter till den gamla gruppen OMD och det var först till "Seven seas" poletten föll ned och kopplade gruppens namn korrekt i minnesarkivet. De spelade nere i Malmö så blev en blixtvisit genom blåsigt Skåne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0