Börjat

(null)
Min Lilltjej som gör sin läxa till frukosten trots att den inte ska vara inne förrän dagen efter, vår team-board som jag fått presentera ett antal gånger under dagen och mitt anställningsavtal för Volvo. År 2013 konverterades jag visst från konsult till Volvian, ännu ett bevis på hur tiden går. Jag har börjat förbereda inför flytten genom att gå igenom bokhyllan i sovrummet där jag hittade detta. Kvitton, gamla räkningar och Ronjas teckningar. Jag har en uppenbar förkärlek för anteckningsböcker men lika stor oförmåga att använda dem (då förstör man dem ju). De senaste tre åren fyllde en papperskasse och dumpades men likväl står nu tre fulla flyttkartonger i vardagsrummet.
Att flytta är ett jäkla meck - men den utrensning som följer med är synnerligen befriande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0