Fyra i sängen

Tre pälsansikten håller mig sällskap i sängen och ljuset som letar sig förbi mörkläggningsgardinerna skvallrar om gråmulet väder på andra sidan. Väcktes vid fem av ljud som få sekunder senare avslöjade en mus skräckslagna kamp mot Plutt. Lyckades få tag i den söta lilla stackaren och släppa ut den. Plutt letade ett bra tag efteråt så förstod uppenbarligen inte min inblandning.
Vädret var dassigt igår också så blev rätt  lugnt hemmavid förutom en sväng till jobbet följt av godisgrossisten. Winterfell hade sin första Sprintplanning och jag ville vara med och stötta. Stoffe jobbar denna vecka så nu får han ta hand om dom innan de får en vecka på egen hand.
(null)
Lejonkungen står på dagens program. Lite ljumma recensioner men känns som en version man ändå borde se. Liksom Alladin blir det nog aldrig riktigt möjligt att uppnå samma magi som originalet, och när det nu handlar om djur som ska se verkliga ut - och prata så tror jag på lite konstig känsla.
Men man får se och avnjuta det visuella i alla fall vilket verkar vara just den stora behållningen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0