Grillad

(null)
Med femton lager solkräm var vi redo för ett antal timmar på en fotbollsplan. Skugga existerade inte så stundtals ångrade jag att jag inte tagit med paraplyet som jag avfärdat som allt för fånigt.
Småtjejerna kämpade på jättebra och körde frekvent ned sina huvuden i den framtagna vattenhinken.
Lilltjejen genomgick någon förvandling till de två sista matcherna och började plötsligt ta för sig på ett helt annat sätt och drev bollen hela vägen till mål - så många gånger att jag tappade räkningen! Både tränare och föräldrar kommenterade och undertecknad fattade ingenting. Från att hjula och studera skalbaggar till full fart och fokus. Undrar vad det var i det där vattnet egentligen.
Obligatoriska foton efteråt och självklart ville de sedan att morsorna också skulle posera!
(null)
Felicia är nog bästa kompisen för tillfället. De kunde sedan också leka tillsammans i Frölundas lekrum då Veronica hakade på min klass. Riktigt bra med folk vilket är överraskande roligt med tanke på vädret. Kan knappt fatta att jag har träningsvärk efter kanotpaddlingen igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0