Medan jag väntar

(null)
Lilltjejen kör sin gymnastik och jag hänger i bilen. Brukar passa på att handla under tiden, så också denna dag på den närbelägna lilla Ica-affären här i Lindome. Första gången var jag vilse och irrade med blicken efter handscannerapparaterna. Det tog en stund att inse att jag faktiskt inte var på Ica Maxi så blev en smått nostalgisk känsla att gå där och helt sonika lägga sina grejer i en korg och sedan på bandet vid kassan.
Idag ljöd larmet när jag passerade. Liftkorten från Sälen jag förvarar i armfickan har tydligen den inverkan på butikslarm. Så vet jag det.
Vädret är grått och ruskigt men med några plusgrader kan det bli en bra dag att besöka ännu en julmarknad. Har blivit lite av ett återkommande moment, kanske något som kan bli en av min och Ronjas traditioner - att besöka Gunnebos julmarknad. Detta år ska vi bara beta av lunch och simskola först.
Christer deltar i flipper SM i helgen och jag är lite avis då jag också vill spela. Är helt värdelös men det är ändå kul.
En löpare joggar förbi, jag vill göra det med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0