Lite krämpor

Det var inte populärt att bli utkörda i regnet. Det strilade friskt på vägen till dagens vikariat i Majorna. 

Av någon anledning fick jag ont i vänster axel innan gårdagens pass i Lindholmen. Väl igång kunde jag knapp göra armbågarna ordentligt och resten av kvällen smärtade varje rörelse.
Inte mycket bättre denna morgon så helgarderade med kinatejp och liniment. Efteråt kände jag salvan bränna men tror tejpen räddade mig. Massa positiv feedback efteråt, så roligt! När man får höra att man inspirerar, lyfter någons dag, entusiasmerar, ja då kan man ju bara bli alldeles glad och lycklig!

Fick med Emilie på dagens selfie, skön tjej som bjuder på sig själv! 

Förutom axeln har jag också känningar i ena vaden. Som sagt, tanten är inte van vid denna träningsfrekvens!
Fler som bjuder på sig själva, majoriteten av gårdagens gäng i Lindholmen. Med motiveringen att bilderna skickas till Robert är de genast på att ställa upp, eller snarare hoppa upp, höhö!

vete tusan vad jag ska hitta på resten av dagen. Hade funderingar på bio men filmen jag ville se går ju inte längre, Skönheten och odjuret. Typiskt, men kanske finns på iMovies eller vad det heter. Vädret är sådär så kanske dra ut med fiskespöt en sväng? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0