Bror i knät

Jag har aldrig förstått varför butikerna lägger bröd- och bakverken öppet på detta vis. De blir ju torra! Sedan tillhör inte jag de mest kinkiga men är det inte lite snuskigt också att de ligger öppet för all sköns förbipasserande odörer, nysningar och hostanden? På cafeer likadant där grejerna ligger öppet längs disken där alla står och köar. I vissa fall finns det glaskupa över men oftast inte. Till och med jag tycker det blir oaptitligt.

En småhostig Lilltjej introducerades för domino innan dagens pass i Frölunda. Galet skönt att köra och bra med folk också denna gång. Fullkomligen älskar remixen av Ushers "Scream" till uppvärmningen! Nästa vecka är det nya releasen som gäller så nu är det sista-minuten-plugg som gäller. Redan till imorgon måste den sitta då jag teamar med Robert i Partille. Lilltjejen ska hälsa på gamla kompisen Sonya så jag kan köra. Kul! Var evigheter sedan jag var i Partille nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0