Lördagslök

Kolla, kolla! Någon har byggt en trappa åt mina gråkatter! Skulle ställa in cykeln i förrådet och såg därmed den sidan av huset jag annars sällan ser då den är bortom parkeringen sett. Jag skulle efter styrelsens inrådan lämna ett nytt förslag och kolla med grannen under. De ok:ade men sedan fick jag aldrig tummen ur. Blev alldeles superglad över denna överraskning, som måste ha gjorts av någon med styrelsens godkännande. Så himla gulligt! Målade brädor och allt! Kanske ville de göra det själva för att det skulle bli "rätt" och mest diskret, men ändå. Nu återstår att lära kissemånsarna den nya vägen...

Tänkte vara med på Sandras pass i Majorna men slutade med att jag fick leda den istället, med Matilda som gick utbildningen så sent som förra helgen! Visst märktes det men tyckte hon var duktig och klarade det galant. Bra respons från deltagarna och galet jobbigt. Kanske inte så smart att byta sista
tempolåten till "Reach out"!

Bråkat med expanderskruvar och kass bortmaskin men har äntligen fixat hatthyllan samt hängt upp vad-man-nu-kan-kalla-den-hyllgrejen också i hallen. Saknas nu bara lite tavlor och gardiner så skulle nog mitt hem kunna anses färdiginrett. Känner ingen brådska med det dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0