Tröttis

Regnruskigt utanför fönstret. Föredrar nog ändå regnrusk framför iskylan som bara västkusten kan uppbåda.
Avslutning av dansskolan i lördags som sedan följdes av kalas hos Sonya. Jätteroligt för henne att träffa sina gamla vänner! De har blivit så stora!

Väldigt mycket folk på dagens combat! Fönstren immade igen och undertecknad var duktigt slut till låt nummer sju. När svetten rinner om benen efteråt och det fortfarande droppar från håret efter man kommit hem så får man nog vara nöjd med sin insats.
Fått hjälp av Christer att ordna upp alla mina releaser och iTunes. Vet inte hur mycket tid och frustration jag spenderat på det jäkla iTunes med synkningar hit och dit. Timmar!
Nu har jag alla mina releaser från 28 till 69, musik OCH filmer både i fån och padda! Så jäkla lyxigt och underlättar ofantligt!

Nu kom Lilltjejen tassandes över. Händer sällan numer och definitivt inte så tidigt. Hon är småförkyld och snarkar som en halv karl! Undrar om jag ska våga prova bära tillbaka henne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0