Trippelselfie


Det var liiite jobbigt vid första passet igår efter dryga veckans uppehåll. Väldigt skönt ändock, såpass att det blev ett morgonlöp idag. Kändes bra i kroppen och tiden var inställd på fyrtio minuter. Efter trettio fick jag håll så plågade mig igenom de sista tio. 
På fredag börjar Volvogruppens morgonträningar vilket ska bli kul.
Blev en civil-selfie också på väg till eftermiddagens workshop.

Efter hämtning och lämning av dotter från dagis respektive make blev det lite aw med Ola och Mikael. Valet föll på Hereford Beefstouw.
Imponerande höga priser för så lite mat. Ser ni oxfilen där under vitlökssmöret?
Notera att kvisten är större. 
Lite komiskt att de har "konstverk" som marknadsför McDonalds, för jag gick därifrån hungrig.
För en som inte har för mycket pengar på banken är det löjligt att betala över trehundra spänn för en köttbit. exeptionellt bra eller utsökt eller speciell var den inte. Eller jo, den var exeptionellt liten. Tycker nästan det är oförskämt faktiskt. Men det är ju en uppfattning helt baserad på mina egna förutsättningar och prioriteringar. En del anser säkert det är idioti att lägga mer än femhundra på ett par träningsskor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0