Uppstart


God morgon Volvoland. Trevligt att det ljusnar medan man rullar västerut. Vi är många morgonpigga i bygget. De morgnar jag passerar på vägen till Sats är klockan inte sex men ändå brukar ett antal bilar vara på plats redan då. 
Startar om seg dator och tuggar fruckostmackor. Hoppas den nya kommer relativt snart.
Så ja, jag skippade faktiskt den sista löpträffen. Kände redan vid hemkomsten igår att de två passen räckte. Att starta om igen tolv timmar senare tog emot rejält. Dessutom svek motivationen ytterligare när det avslöjades att träningen skulle bli som den första, dvs femton varv eller vad det nu var på tid för jämförelse. Då jag glömde tidtagningen första gången kändes det syftet meningslöst och att bara nöta varv på varv, nej då orkade jag inte uppbåda tillräcklig motivation. Att jag denna morgon är tillbaka i stelbent snigelgång gör beslutet lite mer rättfärdigt. PT-Johan och hans jäkla knäböj.
Nästa vecka blir det fyra combatpass, PT och så ska jag klämma in ett löppass också. Nu har jag skolkat allt för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0