Tystnad

Ligger i soffan och funderar på om jag ska gå och lägga mig. Tystnaden är skön. Gråtit lite till en film, "Best of me" eller något sådant. Skulle ha valt en actionfilm istället. 
Man ser dom allt mer nu och inte bara kring Torslanda, nya XC90:an. Den är verkligen bred om baken. Stor generellt. Vem behöver en så stor bil egentligen? Den stora familjen, stora rika familjens space wagon. Och jag är fortfarande inte såld på touchskärmen som ersatt centerkonsolen. Tänk bara hur en smartphone ser ut efter en normal dags användning. Fattar fortfarande inte varför de envisas med att ha blanksläta höljen. 
Nej nu kryper jag till kojs och pluggar koreografi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0