Eftersvett


Elin var bland de relativt få deltagarna i Frölunda idag och hallå där vilka armar hon har! Jag får ge löpningen en ny chans ser jag. Eller jag menar, alltså, jag slappnar ju av för att inte överglänsa. Typ. Eller nåt. Sade jag att vi köpte en soffa idag? 
Där får den stå tills det är färdigmålat i gästrummet. Avskiljaren baxade vi upp på loftet med hjälp av Uffe när han var här igår. Tv-hörnan är därmed så gott som komplett, enhetlig utan ett mish-mash av stilar. Tog bara sju år. 
Imorgon ny arbetsvecka som jag faktiskt ser fram emot. Fullt upp and I like it!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för ett grymt pass! En aning träningsvärk idag och den lär vara värre imorgon!
Armarna... Är nog mest skuggor på fotot 😜

2014-10-27 @ 22:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0