Da shit.


Hur många gånger har jag sagt det? Femtioelva tusen? Träning är min medicin! Som sagt en fulltecknad mindre bra dag så att säga. Ont i huvudet och frusen ända in i märgen då landskapet är ungefär lika varmt som i Sibirien. Bojkottade eländet och drog tidigare. Fixade present till systers yngste och kröp i köer till Kållered. Slog av fläkten till solariet men klev ändå frusen därifrån. Var för anti för att bli nervös och koreografin satt som ett smäck! Borta var huvudvärk, jobbelände och stress. Träning is da shit! Eller i varje fall min shit. Tack Les Mills Body Combat och instruerandet som gör min dag. Tack alla mina underbara deltagare som ger allt och får mig att ge än mer, hjälper mig över vattenytan igen och laddar mina batterier!
Stackars Johan vars fot hindrar honom att få sin träning idag. När han nu istället är hemma unnar jag mig en minut eller två i bastun. Det är jag värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0