Nu så


Wee! En hel sal bara för mig! Och med sådan utsikt kan man inte klaga. Bara detta får mitt betyg på Hotell Tylösand att stiga ett snäpp.
Körde igenom de flesta låtarna innan det var bokat pass i salen. Hade fortfarande loppor i benen så gick in i intilliggande gymmet. Gym och deras manicker är mig nästan lika främmande och lockande som ett dopp i en isvak. Blev stående lite tafatt innan jag satte mig i denna.
Bra bild. Det är alltså en roddmaskin. Så har jag testat det också. En hel kvart och lite till innan jag dog av tristess, trots den trevliga vyn. Men kroppen gillade det, så en tv eller ljudbok och minuterna förflyter lättare. 
Doppat och bastat igen och intagit horisontalläge igen. Hann tyvärr inte köpa någon bok att försjunka i. Känner mig fortfarande halvspeedad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0