Bättre


Två mindre hjärnsläpp. Blev några "pulsa på stället" tills hjärnan kom ikapp, inte så farligt. Jobbigare dock i mördar-muy-thai-låten där jag missade ett helt block och gick på sista. Trodde således vi var klara när låten bara fortsatte och jag insåg mitt misstag. Så de fick block fyra som sista block fem istället. Tur att musiken funkade lika bra. Men shit vad jobbig den är!

Blev glatt överraskad av den synnerligen ökade mängden deltagare. Det fick dock sin förklaring när både Zumban och efterföljande Body Pump gått på sommaruppehåll. Happ. Men kul ändå och många av de nya var positiva efteråt.
På måndag ska jag vikariera i Almedal. Nu när jag inte kör Partille öppnas möjligheten för mig att hjälpa andra litegrann, något jag annars aldrig kan.
Nu dusch, phu vad jag stinker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0