Jappjapp


Vi kallar det en tidig julklapp. Ja, det gör vi. Hum.
Skulle shoppa som sagt och fick med med de svarta byxor som ju var målet. Testade en affär med gediget utbud av det jag sökte. Provade säkert tio par, det ena med sämre passform än den andra. Gav upp och gick in till MQ. Det är skönt på ett sätt ändå, jag har mitt märke som alltid funkar. Drog på mig första paret och de satt som de gamla. Gött! Stockholm är det som gäller!

Nu är det snart dags för min Frölunda-premiär. Inte många bokade så får se nu om jag kan jobba in denna tiden hos Frölundianerna.
Inte första gången man har vissa svårigheter med efternamnet dock.

Har sett några olika varianter nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0