Sol och svett

Känner mig lite småförkyld så kroppen var inte riktigt med på slutet. Åtta grymma deltagare trotsade påskledigheten och solen för att svettas med mig. Vi flyttade ner till lilla salen som då blev lagom stor för oss. Fattar inte hur det kan gå att köra med 25 eller hur många de nu tar in på torsdagarna.
Skönt trots förkylningskänslan att få köra slut på kroppen efter många dagars rent slapperi. Också mycket gott att komma ut i solen trots den luriga kylan som envisas att vina runt knutarna. Fick några cacher loggade i Lerum innan jag fick lämna man och barn och småspringa tillbaka till parkeringen. Gott att vi planerat väl så jag redan hade Gulingen med träningsväskan packad och han Saabis för sig och Ronja.
Nu dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0