Snabba vändningar!

Sitter på ett tåg på väg till Katrineholm. Diverse byten och slutligen buss ska ta mig till Köping där eventuell ny Guling ska inhandlas!
Det är många år sedan jag åkte tåg och känner mig på gränsen till åksjuk faktiskt. Dyrt var det också trots att biljetten köptes en kvart innan avfärd. Med Internet blev det billigare att ta första klass så jag kan jobba på vägen. Rent praktiskt passade det bäst att åka idag men de klartecken som krävdes kom i sista minuten så det blev väldigt hastigt och stressigt för att hinna med detta tåg. Ser nya Gulingen nu så bra ut som bilhandlaren säger så brummar jag hem i den, spännande!
Hann inte äta någon lunch, det kanske bidrar till min känsla av illamående...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0