Tack och hej Lindholmen!

Nästa vecka kör sommarschemat igång och med det faller min söndagscombat bort. Fick avsluta med en teamkompis i form av Jonathan som visade sig ha nästan lika mycket mundiarre som mig. Jag är inte ensam, hoho!
Eftersom jag avsade mig sommaren förlorar jag den helt inför hösten. Fick frågan om jag ville återuppta den då men nu blir det ju ViPR istället. Kommer sakna Lindholmen dock så får se hur det blir med mitt förslag om lunchpass.

Nu ska jag hem genom regnet och fortsätta förberedelserna inför midsommar. Farmor väntar där hemma med Lilltjejen då pappa och farfar kollat GAIS-match och nu också är på väg hemåt. Nästa vecka är det midsommar, inte klokt! Nyss var det ju snö och vinter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0