Soltorsdag

Johan tillbringade större delen av dagen nere på vallen där de lokala turneringarna vid namnet Bergumsdagarna utspelade sig och hans tjejer tog hem en seger om jag inte minns fel.
Jag och tjejen sprang runt på Frölunda torg för lite ärenden och sedan vet jag inte vem som var mest trött av oss två men jag gissar på undertecknad. Det var dock den andra som fick sova middag medan jag grejade lite i trädgården tills maken kom hem.
Nu har jag tagit chansen att känna på nya combat koreografin då min klass ställts in nationaldagen till ära. Har inte hunnit mer än fokusera på mina fem låtar, de första så kan inte ens känna på de andra just nu. Kanske hinner jag lite på söndag före eller efter gamla passet. Helkasst att köra gamla dagen innan releasen, jag kommer att vara SÅ snurrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0