Trötter

Bilden från igår, pigg och hög på endorfiner efter ännu en grym insats av deltagarna. Själv hade jag frustrerande nog inte full fokus och fann ibland den skumma känslan att styra en annan persons motsträviga sinne. Ord jag ville säga kom ut fel och kändes konstiga. Jag tror nog jag märkte det mer än deltagarna men störigt nog ändå.
Hänger nu duktigt trött över frukosttallriken då jag sovit riktigt dåligt. Svårt att somna för andra natten i rad och så vaknat flera gånger under denna lika snabbt och piggt som jag somnat om - för att vakna igen. Kan inte ens skylla på Lilltjejen som gjorde oss sällskap vid midnatt.
Intressant det där hur jag slocknade som en klubbad säl efter åtta-nio förra veckan och nu ligger pigg och glor ut i mörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0