iDestroyUrLife!!!

Minnet har kommit ifatt att jag ju ska pyssla på dagis imorgon efter jobbet. Ingen combat alltså som jag nu verkligen hade behövt! Är så förbannad på iTunes att jag bara vill slänga ut dator och padda genom fönstret och skrika halsvenerna tjocka. Ägnade dryga tre timmar åt att försöka föra över combat-filmen till paddan utan att lyckas! Inser att jag inte kan slänga mer tid på skiten då jag så innerligt behöver sova. Öppnar ett jobbmail på vägen till sängen och släpper in arbetet i hjärnan, huge mistake. De redan negativa tankarna späs på och virvlar vidare. Lilltjejen som redan tassat över snarkar som en drogad krokodil två decimeter från örat och tankarna snurrar djupare och djupare ner i träsket. 
Nu har jag gett upp och flyttat över till Ronjas säng. Eller säng och säng, vi har fortfarande inte fixat hennes rum. Inte ens en riktig säng kan vi ordna till henne. Fan vad sur jag är. Jag måste sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0