Födelsedagslördag

Idag har Nordic Wellness konvent med en hel hög med olika pass och föreläsningar. Det var inte många som tilltalade mig faktiskt vilket var lika bra då maken fyller år idag! Nu är han och spelar innebandy och Lilltjejen kollar på Kung Fu panda. Tvättmaskinen går och snart ska lite förberedelser ta vid. Monica och Tomas kommer hit i eftermiddag för lite firande innan vi lämnar avkomman i deras vård för ett bokat bord i stan.

Köpte "En oväntad vänskap" igår, en film jag velat se sedan jag hörde talas om den. Johan sov gott när jag kom från nattningen men jag fick ett sömndrucket ok att se den själv. Riktig feel good film som berör och är klart sevärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0