Tja

Johan gillar de där godispåsarna från Haribo. De där man ofta kan köpa fyra för typ en tjuga. Jag brukar sällan nappa på det om jag inte är extremt sugen på deras "persikor". Fyndigt att jag nu råkade nämna nappa då det är främst Haribos nappar som Johan gillar. Själv är jag sådär förtjust i dom, men i brist på annat kan en eller två duga.
Hur som helst så kom han hem med inte fyra små påsar utan en gigantisk fylld med enbart dessa sega nappar. Allt för att få ha sitt snask ifred...
Men se vad som hamnat däri, en katt bland hermelinerna, ett udda kort, en helt annan sort! Ingen misslyckad napp utan helt tydligt annan sort som skulle höra hemma i en annan påse. Johan ratade den, fel sort? Usch vad skumt!

Jag vet inte jag, jag tyckte den smakade helt ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0