Me zombie



Min gamla Krav Maga tröja har verkligen kommit till användning - de år jag nu kört Halloweencombat! Ylva hade som vanligt överträffat sig själv medan jag hann smeta på mig lite nödtorftigt i sista minuten. Jag visste att det var en dålig idé att köra med håret utsläppt men ändå gjorde jag de - såklart. Jobbigt värre och att se ordentligt gick ju sådär. Men som vanligt rackarns skoj att teama och dessutom få spöka ut sig lite!
Får se vad vi kan hitta på till nästa teamning, ett jultema kanske? Men nu är det Angered på söndag, sista gången i vår lilla tillfälliga lokal!

Men innan dess är det ju FAD!
Farfar ska ta hand om Lilltjejen medan jag, Oo och Monica ger oss ut i skogens mörker för tredje året i rad. Hohoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0