On the road!


Uppe med tuppen för att följa med Oo till Malmö! Medan han förtjänar brödfödan ska jag och lilltjejen göra stan. Om allt flyter på som det ska lär vi vara framme vid halv tio. Oos medhavda kaffe stinker i hela bilen, en doft jag vanligtvis inte brukar ha något emot, till och med finna angenäm, men här blev den lite väl nära inpå! Blörk. Eller så är det det faktum att jag sitter med blicken ner i datorn medan Oo kör som en blådåre...

Vårt tema Charlies änglar igår var riktigt jäkla roligt! Mycket tjo och tjim som Kålleredsdeltagarna annars sällan bjuder på. Jag var h-e-l-t slut efter mina tre låtar "Send me an angel", "Fire" och "Chock to the system"! Brallorna jag valt var dock ingen hit då de svettvåta klistrade sig fast och gjorde det väldigt besvärligt att kicka och knäa, men de andra hade helt enkelt blivit öh, för små.
Nu har Oo dragit igång Lee Childs cd-bok "Gisslan" så att lyssna fokuserat och skriva är till och med mer än min simultanförmåga klarar av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0