Ranking

Var är barnvagnarna med larvfötter? Medar? Liten elektrisk motor? Har insett att Terrängrating 1,5 inte nödvändigtvis passar barnvagn. Särskilt inte ute i skogen! En rejäl promenadstig runt en sjö kändes ju
överkomlig då cacherna med största sannolikhet tinat fram ur vinterisen. Jovars, isiga underlag kanske man kan hantera med andan i halsen, men spångar som är smalare än själva vagnen satte definitivt stopp på min leriga och hala skogspromenad.

(Syns inte, men BRANT backe!)

Kunde som tur var logga en annan intill alternativ stig, men att ta enklaste vägen därifrån satte mig i pekärt läge.
Så nära men ändå så långt ifrån! Men vad sjutton, lyfte helt enkelt av liggdel med sovande avkomma och hivade sedan över respektive del! Naturligtvis kommer en buss där jag precis kommit över och trycker på den obefintliga vägrenen. Skäms bara lite när chauffören tutar och ger ett varningens tecken. Som att jag inte fattar att där inte är promenadvänligt! Sneddar snabbt över och in i bostadsområdet för att snirkla mig annan men betydligt lättare promenadväg tillbaka till Saabis. Fick i varje fall flåsa lite i skogen och logga en cache!

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj oj vad du kämpar på med barnvagnen :-)



Grattis till Ronjas dop, du skriver så kul, jag blir så glad när jag läser!

Ha en bra dag!

Karin

2011-03-23 @ 16:00:27
Postat av: Linda till Karin

Haha, ja man väljer ju inte de bästa promenadvägarna precis! Xo)



Tack, det blev JAG glad att läsa! :o)

2011-03-23 @ 16:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0