Gottigotti!

Det blir inte alltid den smidigaste vägen till cacherna! Föga förvånande hittades en väl upptrampad och knappa femtiotalet meters stig ut till vägen sedan vi hittat och loggat. Men det var uppfriskande att efter flera dagars lökande i soffan ta en omväg genom skogen!

Den utfykten var ungefär vad vi båda orkade med innan vi gjorde ett försök att storhandla.
Vi lyckades handla för hundratals kronor, men åkte ändå och köpte take away på vägen hem!
"Indian Curry House" i Lerum blev en positiv överraskning då deras mat var riktigt mumsig! Kul att byta ut kebabtallriken och pizzan mot något nytt. Lite dyrare visst, men det blev var sin matlåda över och som sagt mycket godare.

Fick med mig två kilo morötter för femton spänn från Ica-affären till rådjuren. Det tyckte jag var rätt ok, särskilt med tanke på att en semla tilll mig gick på nästan tjugo. Men åååh vad god den var!




(Min bara min!)


Oo slemmar fortfarande och har nu lagt till lite hosta. Särskilt pratsam är han inte heller. Själv har jag bara lite snor kvar, så är definitivt snart av med denna förkylning!

Inga speciella känningar i magen heller, bara en rejäl mensvärksliknande spänning i morse innan jag klev upp.



Klassiska spår i snön:
En räv?
Ett rådjur?
Nej, det är en geocachare!












 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj oj då är kanske ändå nåt på G? Förvärkarna känns som mensvärk ungefär, men starkare!

2011-01-02 @ 17:51:04
Postat av: Linda till Elin

Men det var ju bara en enda?

2011-01-02 @ 18:58:50
Postat av: Elin

Aha okej.. fattade det som att du fick det under morgonen och att det höll i sig lite sen.. men kanske en kraftig förvärk.. ? :)

2011-01-02 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0